Bedankt voor de reactie...
Is het in de htdocs?
Zoja waar moet ik deze in de .htacess zetten?
Gaan dan de hele rij fouten die ik krijg als ik naar de website ga?
via Joomla! http://ift.tt/1xylcAw
Is het in de htdocs?
Zoja waar moet ik deze in de .htacess zetten?
Gaan dan de hele rij fouten die ik krijg als ik naar de website ga?
Statistics: Posted by jervries — Mon Sep 08, 2014 2:57 pm
via Joomla! http://ift.tt/1xylcAw
No comments:
Post a Comment